Voor een partnership met impact. Strategisch en uitvoerend. Voor corporate clients, het culturele veld, lifestyle en modemerken. Earned, owned, paid & social. Met ons bevlogen team & een sterk netwerk van pers en peers. Trusted advisors sinds 1997.

SHOWCASES

AMSTERDAM LIGHT FESTIVALAMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.
HUDSON'S BAYHUDSON'S BAY

HUDSON'S BAY

De komst van het iconische Hudson's Bay naar Nederland kan niemand ontgaan zijn. Met de opening van ten minste 15 nieuwe A-locaties de komende twee jaar, verovert 'het warenhuis van de toekomst' ons land. Fashion, beauty, interior en lifestyle in inspirerende combinaties en steeds wisselende collecties. Met on-Nederlands goede dienstverlening waarbij de klant zich een zeer gewaardeerde gast voelt. Geen wonder dat Coebergh zich thuis voelt bij deze succesvolle ‘retail start-up’. Wij ondersteunen Hudson’s Bay de komende periode dan ook graag bij het communicatietraject; van winkelopeningen tot en met de wervingscampagne voor de 1.800 nieuwe medewerkers die Hudson's Bay zoekt.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

HUDSON'S BAY

De komst van het iconische Hudson's Bay naar Nederland kan niemand ontgaan zijn. Met de opening van ten minste 15 nieuwe A-locaties de komende twee jaar, verovert 'het warenhuis van de toekomst' ons land. Fashion, beauty, interior en lifestyle in inspirerende combinaties en steeds wisselende collecties. Met on-Nederlands goede dienstverlening waarbij de klant zich een zeer gewaardeerde gast voelt. Geen wonder dat Coebergh zich thuis voelt bij deze succesvolle ‘retail start-up’. Wij ondersteunen Hudson’s Bay de komende periode dan ook graag bij het communicatietraject; van winkelopeningen tot en met de wervingscampagne voor de 1.800 nieuwe medewerkers die Hudson's Bay zoekt.
VogueVogue

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

HUDSON'S BAY

De komst van het iconische Hudson's Bay naar Nederland kan niemand ontgaan zijn. Met de opening van ten minste 15 nieuwe A-locaties de komende twee jaar, verovert 'het warenhuis van de toekomst' ons land. Fashion, beauty, interior en lifestyle in inspirerende combinaties en steeds wisselende collecties. Met on-Nederlands goede dienstverlening waarbij de klant zich een zeer gewaardeerde gast voelt. Geen wonder dat Coebergh zich thuis voelt bij deze succesvolle ‘retail start-up’. Wij ondersteunen Hudson’s Bay de komende periode dan ook graag bij het communicatietraject; van winkelopeningen tot en met de wervingscampagne voor de 1.800 nieuwe medewerkers die Hudson's Bay zoekt.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

Edwin Oudshoorn CoutureEdwin Oudshoorn Couture

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins creaties zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij graag voor particulieren, zoals zijn meest recente collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins creaties zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij graag voor particulieren, zoals zijn meest recente collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.
DE KRACHT VAN EEN POSTERDE KRACHT VAN EEN POSTER

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

RitualsRituals

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins creaties zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij graag voor particulieren, zoals zijn meest recente collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

  • Clayde Menso

    Clayde Menso
    Director Amsterdams Fonds voor de Kunst

    “De samenwerking met Coebergh kenmerkte zich door positieve daadkracht. Met veel energie, bevlogenheid en enthousiasme heeft de organisatie zich op interim-basis ingezet voor de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Met een uitstekende kennis van zaken heeft Coebergh met name op pers- en PR gebied kunnen bijdragen aan het succes van de campagne en het evenement.”

  • Raja Felgata

    Raja Felgata
    Chief Editor De Kleurrijke Top 100

    “Coebergh heeft veel betekend voor mij en De Kleurrijke Top 100: kennis, kunde en oprechtheid. ”

  • Marian Spier

    Marian Spier
    Entrepreneur, vice-chairman TEDxAmsterdam & founder TEDxAmsterdamWomen

    “Bij Coebergh krijg je waar voor je geld. Dat weet ik uit ervaring. Het team is professioneel, daadkrachtig, kijkt mee met een kritische blik om er voor te zorgen dat de kwaliteit wordt geborgd. ”

  • Patrick de Greve

    Patrick de Greve
    Director Vlerick Business School

    “Sedert een paar jaar hebben we een pragmatisch en zeer vruchtbare samenwerking op vlak van communicatie aanpak en PR met Coebergh. Ze slagen er steeds in om de juiste focus te leggen in ons verhaal en vooral om ons unieke DNA op een authentieke wijze neer te zetten. Onze proffen en executives ervaren deze samenwerking als vanzelfsprekend, wat het niet is. Het is een internationale partnership met impact. ”

  • Annemarie van Gerrevink

    Annemarie van Gerrevink
    Madame PUP

    “Gervaise is een vakvrouw met een top team, waarmee ik met Pup met veel plezier al menigmaal heb samengewerkt. Ik vind Coebergh een zeer betrouwbaar bureau, de ervaring druipt er vanaf. ”

  • Huib Boissevain

    Huib Boissevain
    Founder-Director Annexum

    “We zien Coebergh als een partner. Al jaren. Of het nu gaat om interviews en columns over relevante onderwerpen bij relevante media of om strategisch advies bij moeilijke communicatiemomenten. Bovendien zijn ze altijd bereikbaar en beschikbaar als het nodig is.”

  • Birgit Kamp

    Birgit Kamp
    Communications Director North West Europe Tetra Pak

    “De samenwerking met Coebergh kenmerkt zich na al die jaren nog steeds door nauwe betrokkenheid bij de business en out-of-the-box denken. Door de stap te maken naar de klanten van onze klanten weet Coebergh voorstellen te ontwikkelen die een multistakeholder aanpak hebben en naast publicaties ook bijdragen aan het bouwen van nieuwe connecties, zowel fysiek als online. Daarmee blijft Coebergh innoveren met oog voor werkwijzen die passen bij Tetra Pak. ”

  • Justus Bruns

    Justus Bruns
    Artist & Designer

    “Het fijne van Coebergh is dat het met veel wijsheid, een gezonde dosis onderbuikgevoel (gut feeling) en zorg opereert. In essentie is het een persoonlijk bureau met een groot hart voor kunst, mensen en cultuur.”

  • Jeroen Everaert

    Jeroen Everaert
    Founder Mothership

    “Vanaf het begin van de samenwerking levert Coebergh resultaten die boven onze verwachtingen liggen. In kwantiteit en kwaliteit. Coebergh scoort voor ons in de pers en is voor Mothership een extra toegevoegde waarde vanwege haar uitgebreide, relevante netwerk en de actieve rol die ze vervult in het koppelen van Mothership aan interessante (zakelijke) partijen.”

  • Karin Swerink

    Karin Swerink
    Chief Editor VOGUE NL

    “Coebergh is hardwerkend, betrouwbaar, opbouwend kritisch en heeft een fenomenaal netwerk. ”

  • Felix Guttmann

    Felix Guttmann
    Founder Canal Company

    “Coebergh in 6 woorden: hartelijk, meedenkend, effectief, flexibel, ambitieus en professioneel”

  • Bob Stehmann

    Bob Stehmann
    Chief Marketing Officer a.s.r.

    “Ik werk graag samen met Gervaise en Sjoerd. Ze adviseren mij, introduceren mij bij boeiende en gedreven mensen en ik kan ze vertrouwen. Dat laatste is wat mij betreft cruciaal in de samenwerking met journalisten.”

Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

CONTACT

contact@coebergh.nl
+31 20 470 87 87
24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Leidsegracht 38-40
1016 CM  Amsterdam
Nederland

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram